tur

hejsan!
jobbat idag som vanligt altså. jag börjar bli van vid att gå upp 6 nu, men i morgon kan ja ta sovmorgon till halv 7, sug på den du :D jag har fått ränsa ogräs hela dagen. jag har krälat på min knän hela dagen och både dom och ryggen värker.. nina får massera mig (a)

hahah fatta tur ja hade idag asså. jag och farmor var och handlade på willys på rasten och när vi gick där så hittade jag en plånbok och ärlig som man är så gick jag och lämnade in den i kassan och när vi ska betala så kommer det en kvinna till kassan och säger att hon har tappat sin plånbok och då sa ja att vi hade hittat en och att det kunde vara hennes och det visade sig att det var det och när jag skulle gå så kommer hon springandes efter mig och ge mig 200 kr! fatta glad jag blev :D:D hihi det är i sånna här fall som det känns bra att vara ärlig ! och folk uppmuntrar ju till att vara ärliga om man får pengar som hittelön.

nej nu ska jag spela lite GH (a) hihi sen ska jag och nina hyra film och fetta oss :D
pussssssssss


Kommentarer
Postat av: Insuget

Får du väl en kommentar för jag är så snäll :D

Vi kommer bli rika huehuehue :D (Olika jobb men pengar är pengar :D)

Firas? ;)

2008-07-15 @ 21:15:23
Postat av: Tomi

Erik, det kommer att firas genom ännu en lyckad fest hos dig! :D

2008-07-15 @ 21:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback