öppet fönster

satt precis i min soffa med en mugg varm choklad och tjuvlyssnade på en granne som hade öppnat sitt fönster och satt och pratade med en kompis i telefon. HAH människor har dom konstigaste samtalsämnena som finns  :P nu satt dom här två och pratade om djur och hur mycket kunskap man behöver ha om djuren. mindre djur = mer kunskap tyckte dom. tänk hur lite kunskap man isf skulle behöva ha om människan eftersom vi är stoooora :D HAH jag kan se en mus sitta i ett bibliotek med en bok i handen och sen kaffekopp i den andra och sedan sitta där och samtala om hur jorden blev till och kärleksproblem. hahahah sen så ska musen ha glasögon med :D superhett hade det vatt då. Nä nu känner jag att jag inte vet vad jag skriver om.. woops ajaa det är ju faktist bara jag som egentligen MÅSTE läsa det jag har skrivit så. eh, ja.


meen jag ska jobba imorgon, 7-4 (Y) kommer vara seg som vingummi sen när jag kommer hem imorgon. BLÄ PÅ DET , nina, du kommer få göra mig pigg :D good luck med det ! hihi
godnatt! / caroline


Kommentarer
Postat av: nina

DU ÄR PIGG NU, FÖR JAG ÄR BÄST! :D:D <3

2008-07-14 @ 16:21:02
Postat av: Anonym

Det är sköööönt o ha jobbat o sen bara vara hemma o dega :D

tänka över att man har lite pengar att röra sig med o allt :P

2008-07-14 @ 21:51:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback