knarkbajs

buhuu sitter här men jag borde egentligen städa.. har jag inte städat hela rummet tills imorgon så får jag inga pengar alls och han kommer inte skjutsa min nånstans :'( uhuu så jag måste verkligen städa nu men det är aptråkigt! och jaa med aptråkigt menas det att det är jättetråkigt. men som tur är så knarkar jag musik samtidigt :D hihi nu är det jag är en vampyr - markus krunegård, vi kommer att dö samtidigt  -säkert och ice age låten som gäller! dom går på repeat heeeeeeeeelt tiden. mums we like a lot asså. men nu ska jag chocka mig själv och gå och lägga mig 30 minuter tidigare än vad jag brukar! WOHO :D
sleep tight / caroline 



                      


Kommentarer
Postat av: KevinSåKlart ;)

snögg bild cajo ;)

2008-07-15 @ 21:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback