jag tror jag döööör

jag gillar inte sånna här dagar när man är helt slut och kroppen är i viloläge och det finns ingen ork till att göra något. Så känns det nästan varej dag efter att jag har jobbat från kl 7 till 4. Det är hemskt! men som tur är så kommer nina när som helst så hon får göra mig pigg eftersom hon bara har slappat på stan hela dagen medans jag har jobbat :D hihi hon kommer få vara min slav. (6) men iaf, nu ringer det på dörren , måste vara nina. om det är en dörrförsäljare som står där när jag öppnar så blir det synd om honom! tvingat upp mig ur stolen utan anledning.. uhu det är jobbigt att jobba :(
caroline


Kommentarer
Postat av: nina

det va jag som plingade på dörren :D

2008-07-14 @ 16:22:41
Postat av: Martin

Men tänk positivt =P du får pengar för de jobbet du gör =P o så kom en kompis till dig o så hade ni de säkert ass roligt =D men du kommer älska ditt jobb när du får lönen ;)

2008-07-14 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback