damp eller vad? :D

jaaaaaaaaa fatta damp jag och nina har haft (men mest jag) höhöh. hihi 2 svamphattar på huvudet + en kamera och en osminkad caroline med äckligt hår = inte så snygga bilder :D hahahah iaf, sen blev det guitar hero med mina svamphattar och min väldigt sexiga dans x) nina filmade men den filmen kommer stanna hos mig.. jag och nina är bäst när vi dampar :D vi gick upp till gb berget och såå dampade vi och sen visade det sig att elliot hade spionerat på oss hela tiden :O läääskigt

vi var sugna på jordgubbar så vi cyklade till fettohemköp och köpte äckeljordgubbar. 40 kr för en liter!!! det är sjuukt :O och så var mer än hälften ruttna med :(  gah det var en massa snygga killar i norre park med och jag såg ut som ett äckel. man ser bara en massa snygga killar när man själv ser helt ful ut och det tycker vi inte om nej.
men nu blir det mer GH (jag är nog beroende) och jag ska spöa skiten ur elliot och nina ! :D (inte så svårt) hahaha
/caroline

Kommentarer
Postat av: Insuget

Jag skulle vinna mot dig, höhö :D

2008-07-14 @ 21:52:29
Postat av: Toooomiiiii

usch för jordgubbar! (a) du borde prova spela lite på en riktig gitarr så får du se skillnaden :D

2008-07-14 @ 22:13:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback