juul strålande jul

hejhoppsan i galoppen

slapp dag idag. hade lekar med ledarskapsettan och det var askul! min grupp höll i heta stolen som var väl sådär kul tycker ja. vi kunde haft roligare påståenden. menmen resten var kul! vi var även på julshow idag på skolan, tv elevernas julshow. haha bara ja som skrattade och tyckte om när jultomten kom på besök, alla andra var sånna tråååååååkmånsar! hah sen på psykologin så läste våran lärare julsagor för oss med levande ljus, MYSIGT JA

åh jag har precis gjort julkort ! sånna egna med stämplar och sånt på. jag älskar att göra sånt. vi ska julpyssla mer på lördag hela familjen och göra julkort och sen baka julgodis. myspys. sånt som jag behöver nu när allt annat blir fel och man inte kan bestämma sig..

och förresten, jag är så jävla sur på dig
bara sådär helt plötsligt kom det som en chock
och jag var inte beredd på det..
ARG

och vad det gäller diiiiiiig
så vet ja inte vad du vill och då blir det att ja inte vet vad jag vill och då blir det bara kaos och det tycker ja inte om.. men asså det skulle vatt kul om du kunde bestämma dig så ja slapp vänta mer.

love c


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback